Wyjazdy Otwarte i Pieczenie już za nami!

P1480091W miniony weekend odbył się ostatni wypad z serii jesiennych rajdów przed Barbórką. W trakcie Wyjazdów Otwartych odwiedziliśmy Beskid Mały (Chatka Gibasówka), Małe Pieniny i Beskid Sądecki (nocleg na Magórach) oraz we wspaniałej pogodzie wędrowaliśmy w Beskidzie Żywieckim do chatki na Zagroniu. Wypady te zgromadziły dużo nowych Kolibowiczów, wielu z nich będzie śpiewać hymn już na Barbórce gdyż będzie to ich trzeci już wyjazd (już Wam się nie upiecze, wszyscy wiedzą i będzie czekać duża widownia ;P ).P1480667

Oczywiście po trzech wyjazdach otwartych, nastąpiło słodziutkie ukochane przez wielu Pieczenie. W chatce Skalance w zeszły weekend zgromadziły się zespoły piekące, sędziujące, oraz konsumujące. Po godzinach zaciętej pracy w kuchni, sumiennego wylizywania przez wszystkich resztek słodkości, które do ciast nie trafiły, z piekarników wyłoniło się siedem wypieków.

To tylko teraz tak źle wygląda, w końcu tak powstawało ciasto na III miejsce

To tylko teraz tak źle wygląda, potem było piękne, w końcu zdobyło III miejsce!

W końcu, po obradach najznakomitszej Komisji Jedzenia ile się da Oceniania Ciast, ogłoszono wyniki: III miejsce Łukasz Gustyński, II miejsce Faustyna i Radek (choć ja naprawdę tylko się patrzyłem…) i I miejsce Asia! Dzięki wielkie wszystkim piekącym, (także za to słone ciasto, mimo, że jako niesłodkie nie mogło wygrać, to znów jako pierwsze zostało zjedzone ;) ) za rok też liczymy na takie pyszności! ;)

Zdobywca największej deski do krojenia, czyli I miejsce.

Wreszcie wszystko trafiło na stół!

Na koniec króciutki filmik z wszystkich wyjazdów:

Ps. Zapraszamy oczywiście do trwających zapisów na Barbórkę, do zobaczenia! link: Rejestracja Barbórkowa

Bania u Gochy 2018

P1470572-Coroczny wyjazd pt. „Bania u Gochy”, podsumowujący różne wyjazdy Kolibowiczów już za nami, dzięki wielkie wszystkim którzy przybyli! Niby jedna noc w Gorczańskiej Chacie, a jakże wiele miejsc z całego świata odwiedziliśmy, wszystko dzięki znakomitym opowieściom, zdjęciom i filmom. :D

P1470562-Przy okazji wykonane zostały pewne zmiany w wystroju salki klubowej w chacie. Zdjęcia historyczne i współczesne z działalności Koliby wraz z opisami, trafiły bezpiecznie pod antyramy wprost na odremontowaną wcześniej ścianę. Dziękujemy serdecznie Gorczańskiej Chacie za możliwość takich działań!

P1470590-Piękna, słoneczna pogoda kusiła do podziwiania pięknych widoków z gorczańskich szczytów, z czego oczywiście skorzystaliśmy. ;)  Do dolin zresztą, lepiej było nie schodzić, gdyż na każdego właściciela samochodu czekał jego pojazd z poprzebijanymi oponami (sprawców oczywiście, kimkolwiek nie byli, nie pozdrawiamy…).

Natomiast we wtorek 16 października, zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na Targach Organizacji Studenckich AGH w budynku A-0. Do zobaczenia!P1470617-

YAPA 2018

Cześć! Początek marca za nami, co oznacza, że wczoraj wróciliśmy z trzydniowej zabawy w Łodzi, gdzie miał miejsce Ogólnopolski Studencki Przegląd Piosenki Turystycznej YAPA. Kikunastoosobowa ekipa z Koliby bawiła się na koncertach, niezliczoną ilość razy tańczyła kankana, a w przerwach biegała do klubu festiwalowego Cotton. Tradycyjnie gry i śpiewy kończyły się nad ranem w akademiku, w szerokim gronie osób.

Przyziemie, małe okna, dużo gitar i ludzi - Koliba w Łodzi na Yapie ;)

Przyziemie, małe okna, dużo gitar i  dużo ludzi – Koliba w Łodzi na Yapie ;)

Jednak poza samą festiwalową działalnością, w sobotę oddaliśmy się także przyjemnościom krajoznawczym; a dzięki znajomościom Doroty, zapewnionego mieliśmy najlepszego przewodnika oprowadzającego nas po Łodzi (wcale nie wykorzystaliśmy tej okazji tylko po to, by poznać smakołyki lokalnej kuchni afrykańskiej i kebabowej :P )

Zdobywcy [manu]faktury

PS Już za dwa tygodnie zapraszamy na wyjazd w Beskid Żywiecki do chatki AKT Dobrodziej, gdzie odbędzie się powitanie wiosny. Wydarzenie na Facebooku.

PPS „…ooo jak bym bardzo chciał być jak leniwiec, być jak leniwieeec! Zwisać i spać, zwiiiisać i spać!..”)

Zjazd na Byle Czym

Cześć!

Meldujemy się już po Dupozjazdach i jednocześnie dziękujemy wszystkim za udział :D. Na Niemcową w tym roku udaliśmy się w dwóch grupach; Ci pierwsi przecierali szlak ze Szczawnicy…

Nie ma lekko...

Nie ma lekko…

…Drudzy z Rytra mieli łatwiej. ;)

...tu natomiast raczej sielanka

…natomiast tutaj raczej sielanka ;)

Po dotarciu do chatki każdy wyjął to co miał w plecaku i rozpoczeły się różne eksperymenty zjazdów z górki.

Byli przedstawiciele klasycznych zjazdów...

Byli przedstawiciele klasycznego sprzętu…

...jak i tych mniej DUPOzjazdowych...

…jak i tego mniej DUPOzjazdowego…

... a przynajmniej do czasu :P

… przynajmniej do czasu :P

Niestety odbyło się to bez ekipy ze Szczawnicy, która po skończonej walce ze szlakiem dotarła do chaty po zmroku. Wtedy to już przy blasku świec i brzmieniu gitar, razem śpiewaliśmy i miło spędzaliśmy czas…DSC_0498Więcej zdjęć (fotograf Karina / ja)

Bal przebierańców i Zjazd na Bele Czym

Cześć!

Sesja trwa w najlepsze, ale w przerwie od niej, zapraszamy na Bal Przebierańców w piątek 9 lutego, o 20:00 w naszej salce (Wydarzenie na Facebooku). Gwarantowana świetna zabawa, tańce, śpiewy; a konieczny jest jedynie niecodzienny strój :P .

bal

Natomiast po zakończonej już sesji (oby z sukcesem :) ) nadejdzie czas jak co roku, na wyjazd w Beskid Sądecki – Dupozjazdy, w chatce pod Niemcową. Termin to weekend 17-18 luty, a więcej informacji na bieżąco pojawi się na stronie wydarzenia. Zapraszamy do udziału!